Дирекција у служби путника

Менаџмент Дирекције за јавни превоз Града Ниша на челу са замеником директора Ненадом Станковићем је данас обишао више линија јавног превоза на различитим подручјима града. Том приликом је обављен разговор са путницима који су указали на добре и лоше ствари у аутобусима и јавном превозу уопште. Градјани су похвалили тачност и поузданост јавног превоза, цене које нису мењане дужи временски период и бољи квалитет аутобуса, док се замерке односе на климатизацију у возилима, границе зона јавног превоза као и право повлашћених категорија за бесплатан превоз.

Прочитајте и:

ИНФОРМАТИВНИ ЦЕНТАР (CALL CENTAR)

Телефони за информације о реду вожње, приговоре, жалбе и сугестије на пружање услуга јавног превоза путника и понашање возног особља су:

018/505-656, 018/505-665 и 066/80-60-045

Телефони за бесплатне позиве у оквиру фиксне мреже за рекламације на опомене и доплатне карте:

0800/018-802

Email: info@jgpnis.rs i callcentar@jgpnis.rs